The notebook

Gah! Igår såg jag då bridesmaids, så fruktasnvärt rolig! Jag brukar inte kunna skratta åt filmer, men åt denna gjorde jag det. Åh vill se den igen :)
Dåligt väder idag så jag såg the notebook. Känns som om jag sett den en gång för jättejättejättelänge sedan. För vissa scener kände jag igen. Hur som så var den mycket bra den också!
Och nu kom jag nyss hem från stan med malin. Är ute efter ett par vita converse. Men det är en sak jag lagt märke till. Jag behöver storlek 4 och då är conversemärket jättelitet men och jag tar storlek 4.5 är det ett större märke. Funderar seriöst på att ta en större sko för att få ett större märke ;)

Ja små lammungar är väl inte så fel haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0