Jag vet inte

Nå, jag gjorde klart tårtrna som jag började med igår och vandrade upp med dom till hampus (min kusin) som fyller 18 år idag. Grattis! Föresten fylde min syster amanda 19 år igår. Jag bakade två styckna och hoppas de blev goda hihi. Idag ska vi gå upp till dom kring ett och fira hampus då.
PSG har ju som börjat nu och ikväll är det parad va? Och stan har väl öppet till 12?
Måste plocka undan från baket vilket jag inte gjort än. Ganska typiskt mig att skjuta upp sakar-.-
Men jag plockar bort sen.:D
och 20 grader.
Så där ska vädret vara kl 12? Jag vet inte riktigt om det blir så!


Kommentarer
Postat av: astrid ♥

sv: tack så mycket, jag älskar den verkligen!

Jag köpte den på h&m för 50kr :D ♥

2010-07-04 @ 02:03:10
URL: http://jag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0