Änterligen fredag!

Hejsan!

Man kan säga att det hära var våran sista riktiga skoldag. Nu är det bara roliga lektioner. I alla fall så har jag varit på skolan och det har varit bra tycker jag. sen näs skolan var slut så följde jag Malin och klippte sig och medans gick jag lite på stan. Sedan gick vi och hyrde film och köpte frukt som var jordgubbar och vindruvor, men också `` cheez cruncherz`` vat ej om jag har smakat, men Malin sa att dom var goda haha. :)

Malin ska sova hos mig ikväll det var därför vi köpte allt och sen får det kanske bli något mer att äta. Vi får se. Nu kommer lite bilder jag har tagit idag eller inte bara jag Elin också.



 Justia, vi skulle ta med oss fika den som ville till spanskan idag. Och jag bakade igår.
Och jag var ganska klantig eller väldigt eftersom jag hade ganska brottom i morse.
Jag hade lagt i kakorna i en lika dan burk som glassen på bilden (den smälta glassen på bilden rättare sagt).
Jag hade ju frysit dom. Jag kollade inte i morse tig bara någon burk och for. Senare på dagen innan spanskan uptäkte jag att jag tagit glassen!!!!!!!!!!!!!!
Så alltså blev det smält glass!!!!!!!!!!! Fast det var ganska gott om man bara tog lite. Haha.


Elin är fotografen! Men på bilden är det Cornelia, Fanny, Jag, Ellinor och Malin.


Ellinor skulle visa upp sina konster.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var såg helt mobbad ut!

2009-05-30 @ 16:41:49
URL: http://jaghetermaliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0