Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Har varit på min kusin Felix konfrimation och kom hem för ett tag sedan.
Nu har Elina åkt hem med sin familj och det är lite tråkigt men men. Det var roligt att träffa henne!
Nu kommer lite bilder!


Ben and jerry´s glass i gamla stan i stockholm en kväll. Det kändes som utomlands typ haha:)

Också gamla stan. Ser gott ut va? Fast vi köpte inget.

Väska: Åhlens 124,50kr (halva rea priset)
Shorts: Stadium 19kr/st (halva reapriset)
T-shirt: Bikbok 99kr (rea tror jag haha)


Jacka: HM divided 299kr.

Jag köpte annat också men det har jag inte bild på.


Haha jag och linn!

Jag och linn<3!

Nu ska jag vara med Julia och Malin och kanske någon mera. Får se! Ha det bra
Kram hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0