Grattis Amanda!

Jag har ju inte berättat att jag har varit på usm i norrköping. Vi for i torsdags och kom hem i måndags. Vi åkte tåg. Därför det tog så länge. Det gick nog bra för alla dom flesta slog sina rekord:)
Här kommer lite bilder

Amandas skor var lite sönder!



Stadium arena

Sötnos!

Amanda blev lite sur!

Fredagmorgon och frukost på tåget



Föresten måste säga grattis igen till den underbara tjejen som fyller 15år idag. Hoppas du får en bra dag, älskar dig!♥


Amandas:

Stockholm och vi ska sen iväg till tågt för at åka ca 12 timmar hem;).


Angelica jag moa och elin♥

Nemen hejsan!

Vi förlora när jag stod i mål!
Moas bilder:


Fina flickor på Stadium Arena!

Jo, vi är söta vi!

Idag blir det träning och efter den så ska jag fara till Malin. Jag ska soa där. Det var jättelänge sedan och det blir roligt roligt.
Nej nu ska jag inte sitta här en hel dag på lovet!
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0