Lördag och söndag i kåbdalis

Okej lördag och idag har båda dagarna mellan ca kl. 11-16 tillbringats i Kåbdalis. Lördag var mulet men idag var det jättebra! Jag tror solen aldrig gick i moln? Var inte där själv, jag följde med ellinors familj både idag och igår. Julia var där och vi åkte med henne också:)
Det var typ jättelänge sedan jag åket. Åkte kanske kanske 1 gång förra året. Det är ju jätteroligt när man är i roliga backar. Och det är det i kåbdalis haha;)
Dag 1

Påskägget jag fick leta och som jag nu sitter och äter. Men det finns nästan ingen choklad kvar. Det är lite synd för choklad är typ mitt favoritgodis. Konstigt att det tagit slut?

Food


Dag 2


Ellie och julia


Julia och jag

Sittliften dag 2



Sittliften var bästa liften;)

Det har varit jätteroligt:) Jag kanske ska fara till julia idag? Om jag orkar haha.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0