No och jag

Idag slutade vi kring ett. SÅ SJUKT BRA! Vi brukar sluta kring tre-fyra annars. Efter skolan for jag och ellinor ner på  stan där vi mötte linn och malin. Vi gick och fikade i gallerian och där även elin satt med oss ett tag.
Eftersom jag älskar varm choklad med grädde, så tog jag en stor sådan:D
Jag läste även ut en bok som heter No och jag igår. En superbra roman! Jag verkligen älskade den, en enkel bok att läsa.



Bild: Google.
Den handlar om:
Den trettonåriga tjejen, Lou, med sin iq på 160! Hon har därför hoppat över två klasser och går därmed i ettan. Lou hatar att prata innför klassen och ska snart hålla ett föredrag. Om hemlösa kvinnor, som hon även ska intejuva. När Lou träffar den 18-åriga hemlösa flickan No, växer en stark vänskap.
Och så handlar den om en massa mer också, men det får ni läsa om! Måste bara säga ett den är läsvärd!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0