nu kommer malin

Idag har det snöat! Så nu ligger det ett tunt, tunt lager snö på marken (snön täcker långt ifrån hela). Tja, alltid något:D Jag längtar faktiskt till när snön kommer ''ordentligt'' och jag längtar hur mycket som helst till JULAFTON och det är typ 72 dagar kvar.:D
Och när jag kom hem var jag duktig som satte mig direkt med läxorna. Visst ska jag inte ljuga och säga att jag inte har något kvar, för det har jag!:( Måste nog slipa på fysiken lite mer som vi har tills imorgon. Och vi har prov nästa vecka. OJJOJO!
Ikväll ska jag kanske baka? Kanske plugga mer? Vi får väl se!:D
Älskar mitt halsband som kom hem till mig förra veckan från hm!:)


Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar min hanna och önskar att hon kom hem till mig

2010-10-14 @ 19:05:38
URL: http://teilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0