Vi kan bara vara dom vi är

Jag vet, jag har varit väldigt dålig på att blogga. Men men, jag har inte haft någon vidare lust.
Idag har jag varit med malin hela dagen.
Först for vi ut och sprang i värmen! Det har varit så otroligt varmt idag, sommardag? Jaja, då kom vi på att fara och bada. Som sagt så blev första doppet för i år idag. Det var kallt men ändå värsta roligt!
Senare satte vi upp Malins studdsmatta och for och köpte glass med Elin.
Nu på kvällen har jag, Malin och Elin först spelat kubb och sedan sett en film. Marley and Me tror jag den hette? Faktiskt bra:)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Den som spelas nu är Paloma Faith-Do You Want The Truht Or Somthing Beautiful
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....
Nu orkar jag inte blogga mer


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja och det kommer bli konstigt att fara på tävlingar utan er :(<3

2010-05-20 @ 22:06:38
URL: http://teilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0