Ja då lever vi för sommaren Om hösten hittar hit igen

Kom nyss hem från skolan och ska snart iväg igen. Har träning ca tre.
Igår och idag har det varit fint väder, inte regn som det varit tre dagar nu i veckan-.-
Jaja, ikväll kommer Ellie och Linn hit. Vi kanske ska fara ut och fiska ute på vattnet om vi nu får ta ner båten;) Annars blir det nog bara och grilla och mysa. Men vi hoppas på det första.♥

Juste, på engelskan ser vi en jätte bra film! Den är bland dom bästa filmerna jag sett. Och är sen film som måste ses. Man kan nästan inte vänta till på tisdag då vi troligtvis får se slutet av filmen.

Bild: Google.
Ja, som ni säkert sett så heter den Butterfly effect!
Det finns också Butterfly effect 2 och 3. Dom måste jag se!
Nog pratat om filmen. Ellinor ska göra en ny header åt mig! Och jag hoppas att den blir klar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0