Mor

Idag vet säkert alla att det är mors dag. Mammornas dag!♥ Jag älskar dig mami.
Dagen började med morsdags-frukost. Sedan rensade jag ut min garderob och städa hela mitt rum. Det tog säkert mer än två timmar! Men nu är mitt rum fint och rent.
För mig så blir det ingen träning idag för vi ska bort och äta, så jag har tänkt att fara ut och springa ett tag.

Igår så var vi ju på loppis. Det gick väl sådär att sälja. Men jag fynda två saker, en jättefin gammal burk och en ram. Sen på källen var jag med malin,ellie och sen kom julia. Vi såg The last kiss när malin farit hem och den var faktiskt bra.


Nu får ni vrida på huvet, hihi.
Nej, nu måste jag snart ut och springa.


Kommentarer
Postat av: Rodjin

svar : tack så jätte,jättemycket! haha :)

2010-05-30 @ 17:22:50
URL: http://rodjins.blogg.se/
Postat av: astrid ♥

sv: okej, jag lyssnar på musik :) ♥

2010-05-30 @ 18:04:31
URL: http://jag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0