Jo så måste det nog vara!

Ett tag sen jag blogga. Kanske märks mer när jag varit flitig på sistone. Jaja nu är jag här igen, kanske inte med något speciellt men i alla fall,.
Jag har tävlat denna helg och förutom att det var dåligt väder, typ blåst och lite regn så gick det ganska bra. Tävlingen gick bäst på lördag även fast det var dåligare väder då. Jag missade SDOL vilket var lite synd men om man har tävling kan man ju inte vara på disco!;)
På skolan har det int hänt så mycket. Först var vi på norrstrand med klassen och sedan for vi till skolan.
Ikväll blir det att vara alla tjejer i klassen tror jag? Vi ska hur som helst grilla hos mig och hoppas det inte blir nå regn.

Är jag så dålig på att förklara som alla säger? Alla är dock bara Amanda och Linn. Men två är rätt så många! Jag vet inte om det bara är på sms jag är dålig på att skriva haha. Men jag tycker jag är duktig. Eller är det bara så att jag ha almänt tröga kompisar? Jo så måste det nog vara! :)
Okeej, det där kanske ingen fatta! Suck, är jag verkligen så dålig på att förklara? Kanske, fast jag vill inte erkänna det. Jaja nu blev det tjorvigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaahhaha, nu fatta jag ingenting lilla Hanna ;)

2010-06-07 @ 17:30:02
Postat av: amanda

ASSÅ DU SUGER ÄLSKLING

2010-06-08 @ 09:30:03
URL: http://teilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0