Hemma

Nu är jag hemma och det känns skönt för jag är trött. Kan faktiskt erkänna att jag längtat hem lite granna mot slutet även fast det varit väldigt roligt!
Vi har haft bra väder för det mesta. Trots det har jag bara badat två gånger. Första gången var det ganska kallt andra gången var torsdag?
På fredag for vi in till stan och shoppade i nordstan.Man fick nästan springa mellan alla affärer för att hinna. Vi hade ca 2 och en halv timma på oss, vilket inte var så mycket. Sedan bar det av till Liseberg! Det var så sjukt kul! Jag älskar att åka karuseller bara som inte snurrar. Mina två favoriter var nog balder och kanonen. Underbart!
Jag fick med Malin i balder och så rädd hon var! Jag satt och skratta åt henne stackare.


Jag och malin sov i mitten stugan som var jätte mysig!


På promenad.




Balder!

Fanny och Viktotia





Jag köpte några ringar på H&M. Jag köpte även två tröjor en på zara och en på monki.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0