Tack haha;)

Ni måste hållt tummarna hårt! Jag fick MVG haha;) Tack!
När jag kom hem från skolan for jag iväg och köpte det som behövdes till baket. Vilket var florsocker, grädde och gräddfil. Sen bakade jag muffins. Har inte smakat dom ännu men hoppas dom är goda. Jag ska ha med dom när vi ska göra den spanska frukosten på torsdag. 
Träning ikväll och nu börjar uteträningen, underbart. Och speciellt om det är så fint väder som idag.
Vi skulle ju egentligen ha matteprov på hela boken imorgon. Men det bilr på torsdag istället. Först ville jag göra bort det imorgon men nu är jag nöjd att det blev som det blev.
Snart sommarlov! Tänk typ 9 dagar.


Tog bilden från ellinor. Skolavslutning förra året! Så små vi var;)
Jaja nu måste jag snart sticka iväg till träningen.


Kommentarer
Postat av: ellinor

Tack! :D

2010-06-01 @ 22:08:45
URL: http://ellinornystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0