Sol

Jag vet att jag varit dålig på att blogga.
Igår konfrimerades jag och sen efter vi varit i kyrkan for vi hem och åt middag med släkten typ.;) Det var trevligt. Våra kusiner har också kommit hit elina och emmy, underbart!
Idag gick vi på stan och med deras moder. Jag shoppade bara en svart linne men det får räcka. Ganska konstigt att jag inte köpte mer det är sjukt mycket rea nu på stan! Jaja man hittar inte alltid något.
Ikväll ska jag fara på moppekurs, vilket inte är så roligt-.- Men det är tur att malin är där:)
Nu måste jag läsa klart läxan som vi fick förut och sen funderar jag på att fara ut och springa? Men det är eftersom jag är ganska lat jag tvekar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0