Tjoho

Igår var vi hos malin som fyllt år och det var jätte roligt.
Såhär har min dag sett ut typ:
ca 08.45 vaknade av klockan och åt frukost. Jag vaknade tidigt eftersom jag och pappa skulle ut och fiska. Men eftersom det var dåligt väder la jag mig och sov igen.
ca 12.00 Klev jag upp och började städa mitt rum. Det behövdes kan jag säga:D
ca 15.00 var vädret fint och då for jag, pappa och amanda ut och fiska. Men vi fick ingen fisk. Vi höll på att få upp en stor aborre men den släppte!
ca 16.30 for jag ut och sprang.
ca 18.00 klippte jag gräset.
ca 20.00 började jag baka chokladbollar.
Visst har jag varit duktig idag?
Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Men nu funderar jag på att se en film? Men eftersom pappa och mamma ser fotboll så måste jag se på någon annan tv i huset och vet it om jag orkar. HIHI:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0