Första december

Kom hem strax efter två och satte mig med engelskan. Kan nästan hela realian men jag typ hakar upp mig på vartenda ord!
Idag på hkn gjorde jag köttbullar. Dom blev inte så jätterunda men ändå goda

Och idag är det den 1 december. Vilket innebär att jag öppnade första luckan i min kära chokladkalender haha! Det var lite roligt när jag skulle köpa den. (Eftersom jag kanske börjar vara lite förstor för en sådan?:) ) Vid kassan stod dom. Klart jag ska ha en tänkte jag och utbrast det ganska högt till mamma. Och gick till kassan med den. Det var dock två små killar som stod och stirrade på mig. (I fyra och sju års åldern?) Tyckte nog jag var lite för stor. Haha:)
Dom ville också ha en det fråga de sin mamma sen. Och ålderskillnaden är ju bara åtta och elva år typ, right?

Nu måste jag gå och plugga, tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0