Vi ska vara dom vi vill vara Hellre nu än efteråt

Det var ett tag sedan jag blogga men men.
Jag vaknade 8 typ!!!!!! Helt otroligt att jag inte kunde somna om. När klockan var halv nio klev jag upp, suck.
I går i alla fall var det tjej kväll! Jag, ellie och malin cyklade in och när vi kom in till stan träffade vi Elin som skulle gå med oss. Jag köpte bara nå shampoo och balsam, men det betala mamma;) Det känns ganska skönt att typ inte shoppat något.
Igår kom jag och malin överens om att idag ska vi cykla och köpa hårfärg (toning), vi ska då sen inte idag tona håret på varandra! Att hon vågar låta mig som aldrig tonat någons hår förut ska tona det! Hon säger att hon bara slingat håret på Ellinor men det är ju mer än vad jag kan.
Ikväll är det valborg och det kommer hit några flickor och vi ska grilla och mysa.
Det blir nog roligt.
Hmmm.... vilken färg ska jag ha?

Bild: Google
Sitter och smsar med Amanda, saknar dig!♥
/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0