Ni är så roliga!!!

Efter skolan (igår), så for jag och några och träna. När det då var klart så for jag, Amanda och Elin och hadlade: maräng botten, tårtbotten, grädde, godis, dricka och en liten present. Presenten var då till Moa som fyller år idag. Jaja, senare på kvällen så kom Elin och Amanda till mig och vi gjorde iordning en tårta och fixade lite i bodan. Lite ballonger, godis och chips. Jag hade sagt till Moa att hon skulle komma halv åtta medans dom andra kom ca halv sju. Jag tror hon inte visste att vi gjorde en tårta, eller?:)
Vi såg idol, åt tårta, hade det mysigt och pratade.

                                            ♥

På morgonen vaknade jag först och sedan Elin. Åt lite godis som var kvar från igår. Sen när alla var vakna och eftersom jag hade godiset intill mig så var det jag som fick kasta till alla det dom bad om för godis, hihi.
Alltså jag har nog aldrig sjungit singstar så länge, vi slog på det på morgonen kring kanske nio eller nå haha och sjöng till vi gick och åt frukost och sen då fortsatte vi att vara stjärnor och sjöng tills dom var tvungen fara hem.
Nu slänger jag in lite bilder från igår kväll och på morgonen då vi var popstjärnor haha.



M som i Moa. Tårtan som vi gjorde.





Moas present från oss.      

Moa ♥

Amanda och Elin♥

Det blir Thaigarden med några fina tjejer ikväll.
Så nu måste jag göra mig klar.
/Hanna


Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAH BILDERNA NÄR VI SOVER!!! GUD

2009-10-11 @ 00:34:37
URL: http://teilus.blogg.se/
Postat av: moa

haha ja dom var ju fina du sa ju att vi var söta när vi sov men nejnej inte var man det det var ju bara amanda som var det;D haha

2009-10-11 @ 13:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0