Julia ikväll!

Igår kväll var Julia och Ellie här, vi var ute och gick med Qajsa och Avallon, prata, spelade spel och så bakade vi chokladbollar. Vi gjorde en sats och det blev tre mycket stora chokladbollar åt oss var. Hihi:)
Ellie skulle sova hos mig och när vi alla tre var på väg hem från henne eftersom vi hämtat sovsaker hos Ellie så såg vi ÄLGAR! Jag tror det var en mamma och två kalvar.
Sen nu på morgonen så såg jag och Ellie en film som heter "Disturbia". Jättebra film även fast vi båda redan sett den.
Ikväll ska jag fara till Julia och vi får se vad vi hittar på.:)



En bra film!!!
/Hanna


Kommentarer
Postat av: ellie

det var gott med chokladbollar! :D

2009-10-26 @ 17:16:45
URL: http://ellinornystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0