Skola

Hejsan!
Det blev ju inget bloggande igår för min del så tänkte skriva om idag och igår.

IGÅR (MÅNDAG): Jag cyklade till skolan igår själv, brukar cykla med Amanda men hennes cyckel är trasig. Men vad jag vet nu så är den inne på lagning. Hoppas den blir klar snart. Till mat var det korv och mos. Sådär gott, gick att äta. Senare cyklade jag och Ellinor ochskulle ta ut en framkallning dom sa att den skulle vara klar. Men det var den inte. Får komma tillbaka på onsdag. Då blev jag lite sur. Men på vägen hem cyklade jag inte själv, Ellinor. Vi gjorde läxan och for sedan till henne eftar vi ätit. Men iallafall så ska jag nu skriva om idag.

IDAG (TISDAG): Idag har jag varit på skolan. Maten var köttfärsås och spagetti det var ju gott. Annars har jag inte gjort så mycket. Jag kom hem och gjorde varm macka. Det var också gott. Jag ska nu till Malin och vi ska göra Spanska, vi har prov på Torsdag. Men nu ska jag gå, Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0