Onsdag

Ja, idag har jag varit på skolan. Och det regnade lite när jag och pappa cyklade till skolan. I vanliga fall så brukar jag ju cykla med Amanda. Men jag har ju skrivit varför jag inte gjort det nu, men kommer. Iallafall så skulle pappa cykla till jobbet samtidigt som jag skulle till skolan. Men till lunch var det potstisburgare. Ganska gott. Godare än jag trott. Sen när jag cyklade hem från skolan så var det ju jätte regningt. Inte roligt alls.

När jag komm hem var jag väldigt blöt. Sen gjorde jag varm macka igen och ett oboy glas. Satte mig med Spanskan och nu ska jag forsätta med glosorna. Sen idag ska jag fara på teater. Det blir skojjj!

Nu ska jag som sagt göra Spanska glosorna./Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0