Oj!

Nu var det länge sen! FÖRLÅT!
Jag har helt enkelt inte hunnit med. Men nu ska jag försöka blogga mer än ty var femte dag haha. Men måste bara säga att i söndags var det super roligt att fara med dig Ellinor på grandagen. Men man luktade ko hur mycket som helst. Ojoj. Men nu är Ellinor i Spanien, Mallorca. Fuskigt, jag längtade nästan mer än henne haha. Jag längtade inte tills hon for
var inte så jag mena, men tänk att vara utomlands och ha det hur soligt som helst nästan.
Fast vi har det inte heller så dåligt väder. Idag när jag cyklade hem från skolan med Malin så var det varmt.
Och så har det ju börjat växa löv på träden. Det känns som sommar. Vi for till Malin och jag stannade där ett tag. For sedan hem och städa. En fredag? Jo men det var ju bra ändå. Har snyggt i rummet. Vi får också gäster imorgon. Då måste man ju ha det fint i sitt rum. Haha skojja. Men i alla fall så for jag till Malin senare på kvällen också och lekte ägget med hennes kusin. Det var roligt. Har ju också sett talang och nu sitter jag och bloggar. Men igår fick jag min nya mobil. Då blev jag glad. Men nu ikväll ska jag inte göra så mycket kanske äta glass. Haha. Ha det bra!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: ellie

har ar det soligt!!!! :D

2009-05-19 @ 18:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0