Förlåt att jag inte bloggat!

Hejsan! Jag skriver som jag sa i förra inlägget jag ska försöka skriva mer men hinner inte!
Okej, men det har ju som varit ett litet lov och det har varit super roligt. Ellinor har kommit hem från Mallorca och jag har varit i Umeå. Hälsat på mina kusiner. Mamma och pappa har ju varit med.
Jag var på stan och köpte två linnen/tunikor och två leggings svarta och vita.
Annars så har jag inte gjort så mycket, har ju varit med kompisar. Justia har ridit hos våran spanska lärare det var jag, Malin, Ellinor, Julia, Sofie, Amanda och Arvid han var den enda killen. Men roligt var det jag och Arvid red den största hästen typ och den hette Lillan. Vill gärna dit igen. Men i alla fall så ska jag fara på friidrott idag.
Så hejdå ha det super bra!/Hanna

Kommentarer
Postat av: Malin

Ellinor var väl inte med? :O Hon var ju i mallorca!!

2009-05-26 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0