En Söndag.

Idag for jag och mamma till mormor och Håkan. Det var bra väder att sitta och fika ute i. så det gjorde vi. Senare gick jag, mamma och Qajsa (deras hund) ner till sjön. Vägen dit var fin, all snö som varit forsade nu ner för den stora diket (vad man nu ska kalla det). Men fint var det. Qajsa badade vid sjö kanten. Isen har ju inte försvunnit ännu. Men annars idag har jag gjort lite läxa och träffade Ellinor, Malin och Elin när jag kom hem från mormor, Håkan och Qajsa. Snyggt sminkade kan jag nog inte påstå att dom var, men roliga. Haha. Synd att jag inte havt någon kamera att fota dom! Hade då kunnat lägga ut det. Men nu ska jag gå!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: elliepellie

hej hej hej!!! din header är fin

2009-05-03 @ 17:26:08
URL: http://erszeh
Postat av: amanda

ja, din header är jätte fin! Du som har gjort den? :)

2009-05-03 @ 20:50:14
URL: http://teilus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0