Måndag

Hejsan!
Har varit med Lisa idag och vi hade roligt vi cyklade till dollar och köpe glass haha jag tog en magnum med typ vit choklad och rosa vanilj glass, vet ej vad den heter. Lisa köpte med nötter magnum den var god:) Sen var jag med Ellinor hon gjorde en ny header till mig men det verkar blivit nå fel för den syns typ inte på bloggen. Men jag får försöka fixa det annars ber jag Ellinor hjälpa mig:)
Sen gick vi ut med Avallon ( Ellinors hund) vi hade gjort drinkar innan ocm haha var gjorda av:

Läsken sprite
Morgondrycken Juice
Svensk jordgubbe
Frukten passions frukt som var halv
En saft som jag tror var jordgubb, smultron och kiwi den var röd haha
Glas kanten var doppat i vatten och sedan i socker

Det var det ni kanske får en bild på det senare. Men den var inte god i slutet för då var det massa oblandad saft och det är inte så gott. Men vi hade det roligt.

Nu ska jag gå hejdå!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Ellinor

åhnej, nu ska jag rätta dig; glassen heter Magnum Strawberry White och drinkarna var gjorde av fruktsoda, inte sprite!!!!!!!! ANNARS VAR DET RÄTT! :D :D :D :D :D

2009-06-17 @ 17:59:32
URL: http://ellinornystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0