Jordgubbar!!!!!!!

Hejsan!
Idag har vi inte ätit utan rensat ett jordgubbsland flyttat och gräft.  Man blev ju så sugen på jordgubbar, i alla fall jag. JOBBIGT vi gjorde det alltså på en klassensdag. Då ska man göra roliga saker. Men vi får betalt till klasskassan och det är ju bra och nu är jag nöjd att jag varit ute och hjälpt till haha. Vet inte ännu hur mycket vi har fått ihop. Imorgon är vi lediga och på torsdag har vi skolavslutning på kvällen och på dagen är det brännboll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och 7B ska väl vinna haha det hoppas jag i alla fall. Men om ett tag ska jag till Malin efter jag ätit min pizza bit haha eller så kanske det blir två. :) Jag tog inga bilder. Nu ska jag nog äta upp pizzan och fara till Malin. Hejdå
/Hanna

Kommentarer
Postat av: Victoria(;

Hahah klart vi vinner brännbollen ;D

2009-06-10 @ 00:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0