Glass

Hej jag har just ätit upp min glass. Haha. Kul att veta:)
Förlåt att jag inte bloggat har inte orkat. Men igår var jag på en friidrottstävling och det gick väl bra. Senare på kvällen var jag med Amanda och Ellinor och vi hade super roligt! Här kommer lite bilder från igår.


Stor bubbla! Haha

Ellinor trodde den stora runda vita saken på bilden var en igelkott! Hon
sa " Kolla en igelkott" Annars var det en boll :)

Lack skor eller är hon blöt?

Att du vågar Ellinor!

Ellinor och Amanda hittade en godispåse på en av båtarna och åt såklart lite.
Själv smakade jag inte men dom tycket det var gott. Haha :)

Nu har jag inget mera att skriva för idag. Kanske kommer något mer ikväll. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0