Ganska varmt!

Hejsan!

MIDSOMMAR!
Vi var hos mormor och Håkanoch deras hund Qajsa på midsommar vi kom dit på dan och det var ganska mycket folk vi åt gott sik tror jag som var rökt, det blev tårta till efter rätt och till middag blev det grillat. Kvällen blev bra sen åkte vi hem.


Idag har det faktiskt varit ganska varm och det är bra istället för att det är regn:)
Jag har läst och så har jag gjort lite frisyrer i mitt hår.
Idag har jag i alla fall också varit med Ellinor vi for till hennes mormor med hennes familj och vi var där ett tag. Vi for och kollade på fåren hos hennes mormors dom är inte hennes men vi gick dit och det var jag, Ellinor , Olle hennes lillebror och Avallon deras hund. Han stack in nosen genom stängslet och fick en stöt för det gav stötar. Han blev rädd och tjöt och sprang iväg. Stackars Avallon :( Men det blev bra sen:)
vi gick/cyklade/sprang till pottan som är en sjö inte långt från hennes mormor:) Hon hittade en jätte konstig sak på vägen hem i vattnet en mask som var svart och jätte smal.

Men nu vill jag inte eller ska inte blogga nå mera för idag jag är hos Ellinor och nu har hon ätit klart. Ellr hon har gått från bordet haha:)

Adjöss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0