Friidrottstävling

Det var jätte länge sedan jag blogga:/

Idag har jag tävlat i Haparanda, det gick ganska bra tycker jag:)
Kl. 8.20 gick bussen till haparanda.
När vi kom fram och gjort våra grenar (som för mig var höjd,längd) var klar kanske kring fyra. Vi skulle ha sprungit 200m staffet men det blev inte.
Haha jag och Amanda kunde inte sluta skratta det gick inte, men om man har bäst humor (not) så har man, inget vi kunde göra något åt.
På bussen så satt jag och Moa och vi och några andra satt och berättatade gåtor och roliga historier.
Okej, när vi gick av från bussen så kom Amanda ropa:
- HANNA!
Och kasta sig på mig, så jag föll och Moa stoppade snö i min munn, blääääääää! Det såg nog ganska galet ut haha.
Jaja, sitter och kollar lite på HMs hemsida och här är lite saker som jag vill ha:)
Tröja - Gråmelerad/randig

Skjorta - Blå/rutig
Topp - Mörklila
T-shirt - Naturvit





Bilder från HMs hemsida

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0