ELINA har kommit!!!

Hej. Det är ju sjukt länge sedan jag blogga. Jag trodde jag gjort det men icke det var inte publicerat. Det var iallafall roligt i stockholm och jag har shoppat: En jacka, tre shorts typ, två bikini trosor, en tröja, trosor, armband och örhängen.
Vi var också på bröllop och på grönan jag är nöjd att jag åkte insane:D
Igår var jag med Linn på dagen och sen for jag och träna sen var jag, Linn, Ellie och Amanda med varandra var sjukt länge sen jag var med Linn och Amanda! Jag har ju träffat dom å så men inte varit liksom med dom så det var trevligt!
Nu är jag hos min moster och bloggar och idag kom Elina min kusin och det är jätteroligt!!!
Det blir väll film, godis och lite crunchers som Elina är stensäker att det är gott. Hoppas du har rätt!!!:D
Jag måste lägga ut några bilder men det  blir inte nu.
Ha det bra!
/Hanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0